Image Placeholder

/Щоденник розробників: Ретроспектива Vanguard x LoL

Оригінал Англійською

Як античити борються з шахрайством.

Минуло майже вісім мегасекунд відтоді, як ми випустили Vanguard для Ліги Легенд, і за цей незбагненний проміжок часу було кілька яскравих моментів, кілька провальних моментів і щонайменше один косплеєр на Vanguard («висока мода»). Першими двома речами ми поділимося з вами зараз, продовжуючи наші наполегливі спроби стати найгучнішою та найпрозорішою командою по боротьбі з читами в комп’ютерних іграх, але перш ніж ми це зробимо, будь ласка, прочитайте статтю, яку ми опублікували перед виходом Vanguard, як закуску з 14 страв, що очищає палітру смаку.

Одна філософська легка закуска, яку потрібно подати заздалегідь – хоч ми й продовжимо працювати над поліпшенням інтеграції Vanguard x Ліги легенд (а читери продовжать працювати над своїми читами), ми не збираємося переосмислювати рішення про використання цієї технології. Всі методи боротьби з читами – це обмін тертя на ефективність, і те, де ми позиціонуємо себе на цій кривій, демонструє, наскільки серйозно Riot ставиться до свого конкурентного досвіду. Модель F2P стикається з великою кількістю непереможних проблем, коли заборони не можуть зачепити поганих гравців, в тому числі за таку поведінку, як годування ворогів, токсичність і підняття рангу акаунтів іншими особами. Нічого страшного, якщо вам не до вподоби анти-чит на рівні ядра системи, але ми не збираємося чекати, доки ПК платформа запропонує функції безпеки, достатні для підтримки ігор, які ми хочемо створювати. До того дня ми щиро віримо, що ефективний античит – це найкращий спосіб підтримувати процвітання Ліги.

Гаразд, перейдемо до решти страви. Ще раз повторюю, мене звуть «mirageofpenguins», і сьогодні я буду вашим шеф-кухарем. Мій кулінарний послужний список поки що включає звільнення з франшизи Subway після дев’яти місяців роботи, але з тих пір я готую свіжоспечені анти-шахрайські страви в Riot вже більше десяти років.

Як це відбувається

Як і в будь-якому пристойному бутерброді, тут, у Vanguard’s, ми кладемо хліб на верхівку. У цьому відношенні, оновлення анти-читу Ліги досягло багатьох наших початкових цілей, деякі з них до такої міри, що деякі люди навіть подумували про випуск Vanguard 2. Гаразд, ніхто так не думав (а оновлення анти-читу – це так само весело, як надягати рукавички на кота), але ми отримали кілька безпосередніх переваг від впровадження анти-чита в Лігу в цьому столітті, які, ймовірно, не є надто великим сюрпризом.

Менше скриптерів

Відсоток рангових ігор, в яких є хоча б один скриптер, і бани, видані за «скриптинг» у змагальній грі. Легенди свідчать, що я так люблю цей графік, що витатуював його на обох своїх передпліччях, і кожні три тижні ходжу до салону, щоб болісно оновлювати обидва графіки. Сподіваюся, що у нас закінчаться скриптери раніше, ніж у мене закінчиться плоть.

Перша і найбільш очевидна перемога полягає в тому, що в грі стало набагато менше читерів. Вище наведено рейтинг скриптерів у іграх, який відображає щоденну кількість блокувань та розподілений за системою, в якій він був виданий (« Packman» – це стара система, а « Vanguard» – це нова). Значна частина негайного зменшення кількості скриптерів пов’язана з превентивними функціями Vanguard, але, як видно з прояву категорії «апаратна заборона», подальше зменшення було досягнуто завдяки виявленню читерів, які героїчно продовжували намагатися шахраювати після виходу Vanguard, хоробро жертвуючи всіма своїми акаунтами, щоб перевірити, чи має античит ліміт банів (а він його не мав).

З моменту виходу Vanguard ми забанили понад 175 000 акаунтів за шахрайство, але ще важливіше те, що вперше за майже чотири роки наш рейтинг скриптерів впав нижче 1%. На момент написання цієї статті лише 1 з кожних 200 рейтингових ігор грається зі скриптером, і я вважаю, що для мене нарешті безпечно завершити свої ігри для отримання рангу. Я напевно все одно потраплю в Залізо II з хрусткими 10% перемог, але принаймні тепер я буду винен лише в тому, що Зед з’явився на світ.

Останній сплеск блокувань (8 липня) був прямим наслідком того, що Riot любить називати «літніми канікулами», і наше повернення з них супроводжувалося раптовим сплеском необробленої анти-чит енергії, яка знищила 35 000 скриптерів всього за 48 годин. Хоча багато хто був приголомшений, дізнавшись, що античитам навіть потрібно спати, будь ласка, запевняємо вас, що більшість з нас майже на 100% є людьми. Ми теж любимо прості задоволення, як-от дивитися на дерева та поглинати поживні речовини, тож тиждень перепочинку лише зміцнив нашу рішучість.

Менше ботів

Сира кількість годин ігор ботів з розбивкою за чергами, в яких відбувалася гра. Ви будете праві, якщо припустите, що я використав тут «години», щоб керівники могли швидше відчути вплив у найглибшій складці свого гаманця (витрати на сервер).

Наш другий графік – це погляд на те, скільки ігрових годин боти витратили цього року. Програмне забезпечення для ботів і скриптів схоже, тому ми протиставляємо ці два правопорушення насамперед через продуктивність гравця та ігрового клієнта, тобто боти вмирають від веж і грають на максимальній потужності – 9 FPS. На рідній мові даних це звучало б приблизно так:

select date, game_mode, sum(minutes_in_game) * 60

from anticheat.detections 

where client.resolution_x + client.resolution_y < 1000

and client.avg_fps < 15 fps

group by 1, 2

Так чи інакше, методи боротьби з віртуальними машинами Vanguard добряче вдарили по здатності середньостатистичної програмованої кавоварки заварити сесію Ліги Легенд, знизивши загальну кількість годин, проведених ботами, з понад 1 мільйона на день до менш ніж 5 тисяч. Багато ботоферм були вражені тривалим емоційним потрясінням, і якщо ви грали в кооперативну гру проти ШІ, то могли бачити, як вони стояли у своєму фонтані, занурені в глибокі самозаглиблені роздуми. Цей швидкий початок паралічу ботів був простим результатом того, що у них не працювала сесія Vanguard – немає сесії Vanguard, немає зв’язку з сервером. Деякі боти намагалися просочитися назад на старих віртуальних машинах OSX, але це ми залишимо на десерт (читайте далі).

Незабаром після випуску Vanguard ми також почистили 3,5 мільйона акаунтів ботів, які ще не були продані, і ідея полягає в тому, щоб повільно зневоднити ринок вторинних акаунтів. Боти є важливою частиною механізму, який забезпечує конкурентні зловживання в LoL, як для забезпечення бустерів новими смурфами, за якими вони стоять у черзі разом зі своїми клієнтами, так і для забезпечення скриптерів новими акаунтами, на яких вони можуть «грати». Насправді, я не впевнений, що це можна назвати «грою» в Лігу Легенд, тому ми повинні бути надзвичайно пильними щодо розумних тостерів, щоб максимізувати страждання в секунду від наших інших покарань.

Швидші блокування

Можливо, ви відчули миттєве полегшення від перспективи, що я відмовився від нестерпної метафори сендвіча, але, як і всі письменники, які борються, я борюся зі своєю мистецькою прихильністю до літературного та харчового середовища. Отже, ці наступні графіки можна вважати майонезом, і, як і справжній майонез, вони – вся суть сендвіча.

«Час до дії» (ліворуч) вимірюється в іграх, а “Час до виявлення” (праворуч) – у днях. Перший показник показує, наскільки швидко ми видаляємо поганих гравців, а другий – швидкість, з якою ми можемо надсилати повідомлення про виявлення відомих читів. Важливо зазначити, що виявлення чогось не означає, що ми одразу ж забороняємо гру.

Вгорі зліва – наш основний показник ефективності боротьби з читами, який називається «Час до дії», і його можна інтерпретувати просто як кількість ігор, в які може зіграти читер, перш ніж його акаунт буде злитий з реальністю, в якій він ніколи не існував, – алгоритм стиснення простору-часу, який більшість тривимірних істот сприймають як блокування. Частково завдяки тому, що нам більше не потрібно покладатися на періодичність оновлень Ліги, Vanguard значно прискорив процес видалення скриптерів з Ліги Легенд. Наш час до дії скоротився з 45+ ігор до менш ніж 10, і навіть ця невелика затримка здебільшого навмисна, щоб сповільнити «усвідомлення» розробниками читів того, що ми їх виявили.

У зв’язку з цим, графік праворуч – це погляд на інший бік медалі. «Час до виявлення» – це вимір того, як довго чит (або оновлення до нього) може ховатися в екосистемі Ліги, перш ніж його виявлять, запишуть на сувій і спалять, віддаючи данину поваги чутливій Хмарі Vanguard. Ми можемо оцінити це, подивившись на найстаріший вік (у днях) усіх комбінацій акаунт + обладнання, які були виявлені вперше, коли було зафіксовано нове виявлення (коли вони, ймовірно, «вперше з’явилися»). Зараз ми працюємо надзвичайно швидко, але з переходом шахраїв у підпілля або їхнім вдосконаленням нам знадобиться більше часу, щоб знаходити і створювати для них детектори. Це і є делікатним балансуванням в боротьбі з шахрайством: ми не можемо надавати надмірного пріоритету «діям», не прискорюючи при цьому оновлення читів і не сповільнюючи « виявлення».

Читер, який бажає шахраювати в  всесвіті з Vanguard, зазвичай не прихильний до ідеї володіння акаунтом або до ідеї чесної гри. Їхнє співтовариство часто складається з інших читерів, їхній спосіб взаємодії з грою – шахрайство, і ніщо, окрім часу або статевого дозрівання, не зможе це змінити. До того часу все, що ми можемо зробити, – це повторювати з ними, і швидкість, з якою вони будуть повторно ідентифіковані, є відображенням того, наскільки ефективно ми змушуємо їх почати все спочатку.

Інші «цікаві» зміни

Ця нульова дельта може виглядати соковито, але нагадуємо, що шахрайство – це квиток в один кінець до міста Бан, де ставка податку становить 100% від ваших річних доходів.

Наведена вище інформаційна панель відстежує 9 найпопулярніших скриптових чемпіонів на предмет будь-яких змін, які могли статися в результаті розгортання Vanguard, і оскільки справжній «шведський стіл» кліків миші – це те, що скрипти можуть обслужити швидше, ніж людина, більшість з них – це стрільці. Графік зліва показує, наскільки більше чемпіон виграє, коли він шахраює, ніж коли не шахраює (як дельта в рейтингу виграшів між скриптерами та звичайними гравцями), а графік справа – загальний виграш того ж чемпіона, виміряний за 60 днів до і 60 днів після впровадження Vanguard. Щоб забезпечити конкурентну вибірку, всі ігри, включені сюди, – це ігри, в яких гравець, що визначений як чемпіон, мав на той момент платиновий або вищий рейтинг.

Можна спостерігати радісну річ, коли фотони відскакують від графіків і потрапляють у вашу сітківку: Шахраї стають трохи гіршими. Тут відіграє роль велика кількість факторів, але найкращий гравець – це Vanguard, який робить надзвичайно дратівливим використання «внутрішніх» читів без прямого вибору шаблону, який можна виявити, що призводить до того, що багато читерів переходять або до (1) гри вручну, або (2) задовольняються «зовнішніми» читами. Як випливає з назви, ці чити не мають можливості читати пам’ять гри, тому вони отримують всі свої дані, читаючи екран і намагаючись ввести дані від імені гравця, який їх вводить. Коротше кажучи, вони просто… не дуже хороші.

Крім того, зменшення кількості скриптерів (і зниження ефективності скриптів), схоже, впливає навіть на загальний відсоток виграшів для скриптових постер-дітей. Важко проконтролювати такі речі, як зміна балансу, сезонні скидання і падіння популярності контрпіків, але певний відсоток цього зниження пов’язаний з тим, що шахраям складно підняти акаунти до Діамантового рангу. Коли я думаю про це, то відчуваю справжню пружину в ногах.

Мінімум помилкових спрацьовувань

Усі нові анти-чити ризикують позначати програмні ресурси, які «виглядають» як чити (зазвичай це шкідливе програмне забезпечення або чити для інших ігор), але, на щастя, Vanguard не такий вже й «новий» – цього року йому виповнилося чотири роки. Як останній шматок хліба в цьому бутерброді (який, як я тепер розумію, складається лише з двох вологих скибочок чіабатти, вмочених у приправу), ми розглянемо частоту хибних спрацьовувань Vanguard у Лізі.

Варто зазначити, що «домашня ігуана мого брата встановила скрипти на мій комп’ютер» наразі не вважається поважним виправданням для шахрайства, але виходячи з частоти, з якою ми його отримуємо, у нас починають з’являтися побоювання, що франшиза «Годзілла» може виявитися пророчою.

На лівій осі вище показано відсоток усіх скасованих блокувань акаунтів Vanguard (стовпчики), розподілених за основною причиною розблокування, а на правій осі – той самий розподіл, який показує середній час, протягом якого ці акаунти були заблоковані (лінії). Тут представлено три типи скасувань блокувань у порядку їх появи:

  1. Акаунт, який був вкрадений (а не навмисно використаний) на момент виявлення шахрайства.
  2. Акаунт, який було заблоковано через позичання або купівлю раніше забороненого обладнання.
  3. Акаунт, який було заблоковано за актив або поведінку, що не є явним шахрайством у Лізі Легенд.

Останньою умовою ми вважаємо «справжнє» хибне спрацьовування, і поки що цей показник становить менше 0,01%, або менше 1 на кожні 10 000 заборон. Ще краще те, що середня тривалість призупинення дії цих невинних акаунтів становила менше 72 годин. Під час запуску нам довелося змінити деякі правила, щоб краще пристосувати їх до нетипових для Ліги шаблонів одночасної гри в інші ігри, але з тих пір все йде відносно гладко. Ми залишаємося надзвичайно відданими точності наших каральних дій і постійно переглядаємо правила Vanguard, щоб звести до мінімуму супутні збитки.

Тим не менш, шахраям все ще потрібно більше акаунтів для шахрайства, тому випадок «вкраденого акаунта» залишається далеко не найпоширенішим. Хоча служба підтримки гравців іноді робить разові винятки для акаунтів, які були явно скомпрометовані, іноді неможливо сказати, «хто» спочатку володів акаунтом, особливо якщо він навмисно використовувався протягом тривалого періоду часу. Включення Vanguard до Ліги попередило багатьох співвласників акаунтів про схильність товаришів до шахрайства, але ми мало що можемо зробити, коли на акаунт претендують двоє або більше гравців.

Не діліться своїм акаунтом, не використовуйте повторно паролі і, будь ласка, увімкніть двофакторну перевірку.

Складніші теми

Приблизно 0,0% людей в захваті від ідеї встановлення обов’язкового анти-читу, тому, мабуть, нікого не здивує, що команда Vanguard не очікувала червоної доріжки для Ліги. Vanguard – досить складний продукт, який працює в умовах майже повної непрозорості. Багато чого з цього необхідно для того, щоб бути ефективним проти читерів, які хотіли б лише зрозуміти трохи більше, але та ж сама невідомість робить Vanguard надзвичайно помітною мішенню, яка не завжди пропонує пояснення. Деякі з наступних розділів будуть дещо технічно складними, але залишайтеся зі мною, і ми пройдемо їх разом.

Блокування вразливих драйверів

Мета Vanguard – не перетворитися на поліцейську державу, яка постійно стежить за користувачами, а функціонувати як значок попереднього рівня безпеки для системи, на якій він запущений. Створюючи периметр навколо ядра Windows, Vanguard дозволяє нам вимагати менше інформації від систем, які не були порушені власними засобами захисту Windows і все ще перебувають у відомому безпечному стані.

Наш античит створює цей периметр без підключення до мережі, оскільки його драйверний компонент запускається разом з операційною системою, блокуючи інші драйвери від використання в «гонці» за ядром, де вони могли б сховатися на невизначений час від усього, що завантажується після нього. Vanguard, який часто називають проблемою «Хто завантажується першим?», свідчить про те, що цього не сталося з моменту завантаження, просто залишаючись на місці під час запуску гри.

Речі, які блокує Vanguard:

  1. Вразливі драйвери з експлоітами підвищення привілеїв, які можуть бути використані для отримання коду в ядро.
  2. Відносно старі драйвери з сертифікатами, в яких один з підписів не має мітки часу.
  3. Драйвери, які відверто використовуються для читів, підписані розробниками читів, що маскуються під легальні компанії-розробники програмного забезпечення.

Другий випадок – найпоширеніша колізія, але проблема з дозволом старих сертифікатів полягає в тому, що багато з них було викрадено шахраями. У більшості випадків це можна вирішити, просто завантаживши новішу версію відповідного драйвера, але іноді розробники вже давно пішли далі. Навіть якби вони могли це зробити, відкликання їхніх старих підписів зараз позбавило б кожного законного користувача можливості запускати програмне забезпечення, яке вони підписали, тому замість цього Vanguard блокує драйвери з цими сертифікатами, коли він активний. Ви завжди можете вимкнути Vanguard, щоб завантажити їх у будь-якому випадку, але щоб грати у гру, нам все одно потрібно знати, що ніщо не могло скомпрометувати Windows з моменту завантаження.

Циклічне завантаження

Нещодавня подія з масовим завантаженням викликала занепокоєння у всьому світі щодо потенційної небезпеки роботи драйверів ядра, але, хоча це, безумовно, було моторошно, Vanguard в основному не наражається на ризик цього найгіршого сценарію. Тут діють кілька факторів, що відрізняють один від одного, та прямі заходи щодо пом’якшення наслідків.

Диференціація завантаження

Сертифіковані Microsoft компоненти захисту від шкідливого програмного забезпечення мають право ELAM, а разом з ним і привілей завантажувати свій драйвер під час запуску «завантаження» раніше, ніж «системний» драйвер Vanguard (уважні читачі можуть визнати це природним розвитком гонки озброєнь «Хто перший завантажиться»). Але ще важливіше те, що багато антивірусних драйверів також динамічно підтягують фрагменти конфігурації з віддаленого сервера під час виконання, без необхідності перезбірки та повторної сертифікації драйвера. Такі рішення значно прискорюють реагування на загрози, але вони також зберігають дані локально для використання при кожній ініціалізації, відкриваючи вектор для безповоротних оновлень, якщо якась конфігурація призведе до стану гонки, коли нові блоки не можуть бути завантажені до того, як операційна система вийде з ладу. Динамічний запис драйверів був би значним збільшенням поверхні ризику, і команда Vanguard вирішила, що без нього нам буде спокійніше спати.

Статичний код

Натомість драйвер Vanguard (VGK.sys) не робить нічого динамічного під час запуску – це статичний код. Ми використовуємо клієнтський компонент Vanguard (VGC.exe) для віддаленої активації функцій драйвера лише під час активної гри. Жодні конфігурації не зберігаються, не змінюються і не зберігаються до наступного запуску драйвера, і якщо коли-небудь трапиться критична помилка, ми просто припинимо надсилати відповідну конфігурацію, повернувши драйвер до його статично пасивного стану при наступному перезавантаженні. Компонент драйверів Vanguard сам по собі не має мережевого підключення, і клієнт повинен встановити з’єднання з платформою, перш ніж він зможе активно «робити» щось, окрім блокування вразливих драйверів, які завантажуються після нього.

Простий захист від збоїв

Деякі заповзятливі молоді інженери вже детально описали цей процес, але у Vanguard вхід до драйверу має надійний механізм вимикання у вигляді файлу vgkbootstatus.dat. Під час першого запуску Vanguard перевіряє стан цього файлу, і якщо в ньому не написано «запущено», то драйвер безпечно завершує роботу. В іншому випадку, він встановлює статус цього файлу як «запущено», а після успішного завершення преамбули, він знову встановлює той самий статус «запущено». По суті, якщо запуск VGK.sys не завершиться успішно, цей файл і надалі матиме статус «запущено», і драйвер не запуститься знову, доки його не буде оновлено (шляхом запуску клієнта Riot або навмисного перевстановлення Vanguard), що зменшує кількість циклів запуску у малоймовірному випадку конфлікту при запуску.

«Події Vanguard» поруч з вами

Інтеграція Vanguard з Лігою є дещо унікальною, головна з яких полягає в тому, що античит-сесія створюється під час запуску легкого десктопного клієнта, а не під час запуску ігрового клієнта (як у VALORANT). Це химерно з точки зору боротьби з читами, і це пов’язано з оманливо простою проблемою: гравці часто залишають свій десктопний клієнт запущеним. Це означає, що (1) комп’ютер може заснути під час активної сесії Ліги і (2) одна сесія зазвичай вибиває іншу (наприклад, між домашнім і робочим комп’ютером).

На жаль, інтеграція Ліги з Vanguard не врахувала ці події, і оскільки кожен акаунт може мати лише одну сесію Vanguard одночасно, в результаті гравці опиняються без Vanguard. Отже, якщо ви були в грі, а другий комп’ютер повторно аутентифікувався у Vanguard, ви будете вивантажені з сервера через те, що у вас більше немає сеансу анти-читу. Аналогічно, якщо ви втратили сесію під час пошуку гри, ви могли не отримати сповіщення про це, поки не пройдете екран завантаження і не отримаєте копняка, що може призвести до жорстокого досвіду перегравання матчу плюс втрату LP.

Riot по-королівськи облажався з цим, але швидким виправленням стали онолвення для переавторизації логістики. У Лізі проводяться передматчеві перевірки сесії Vanguard, щоб бути на 300% впевненими в тому, що це не повториться. Якщо ви слідкували за моєю безпомилковою метафорою про вечерю, то цю страву найкраще описати як спагеті, і хоча це коронна страва Riot, ми хотіли б запобігти обставинам, за яких хтось буде змушений її їсти.

І ще одне…

Наостанок, я відволічу вашу увагу ще на одну мить, щоб висвітлити три інші проблеми, які ми бачили в обході, на той випадок, якщо Google проіндексує цю сторінку достатньо для того, щоб хтось знайшов її корисною. Як завжди, найкращий спосіб отримати допомогу – це надіслати запит.

Відставання натискань або зменшення FPS

Існує кілька сторонніх додатків (моди, оверлеї або інструменти пасивного тестування), які іноді можуть недбало намагатися відкрити дескриптори читання або встановити хуки для сповіщень про певні події в клієнті Ліги, і тепер, коли гра захищена Vanguard, ці операції неминуче закінчаться невдачею. Ми не хочемо, щоб щось заважало грі, тому поведінка блокування є на 100% цілеспрямованою. Однак, спосіб, у який певні програми імітують збій операції Windows, може варіюватися від мовчазного ігнорування проблеми до багаторазових спроб виконати її знову без жодної затримки, що майже неможливо вирішити з нашого боку. Отже, якщо ви знаєте, яка програма винна, і вона ще не має механізмів додавання винятків для LoL.exe, ви можете запобігти її спробам маніпулювати LoL.exe самостійно, використовуючи наступний чит-код.

Увімкнення TPM 2.0

Ми виявили, що наша вимога ввімкнути TPM 2.0 у Windows 11 може викликати плутанину у деяких гравців, коли вони заходили в BIOS, щоб увімкнути її. Налаштування BIOS можуть сильно відрізнятися залежно від виробника, і рівно у двох відомих нам випадках гравцям було запропоновано перейти в режим UEFI, щоб увімкнути TPM, навіть якщо їхня наявна інсталяція Windows була у форматі таблиці розділів Master Boot Record (MBR). На жаль, для підтримки режиму UEFI Windows потрібно було встановити на диск з використанням формату таблиці розділів GUID (GPT), інакше він міг стати незавантажуваним. Хоча цю проблему слід було вирішити під час первинного встановлення Windows 11 (як того вимагає Microsoft), Vanguard вирішив цю проблему для кількох гравців, які обійшли початкову перевірку TPM 2.0 від Microsoft.

Якщо ви намагаєтеся увімкнути TPM 2.0 для будь-якого з анти-читів, які тепер вимагають цього, і ви знаєте, що перебуваєте в сценарії MBR з даними, які ви не хочете втратити при прямому переформатуванні, у Microsoft є інструмент, який потенційно може дозволити вам перетворити диск у GPT без видалення будь-яких даних.

Специфічні апаратні взаємодії

Розробка драйверів може бути особливо складною, коли OEM-виробники або постачальники випадково постачають або проштовхують несправну прошивку на певний відсоток пристроїв. У лабораторії сумісності ми намагаємося випереджати такі випадки, але є речі, які дійсно знаходяться поза нашим контролем. Якщо ви все ще страждаєте від випадкових синіх екранів, і у вас процесор Intel 13-го або 14-го покоління, дуже ймовірно, що у вас пристрій із застарілою прошивкою. Корпорація Intel працює над вирішенням цих поширених проблем.

Майбутнє анти-чита Ліги

Боротьба з шахрайством ніколи не закінчується, і хоча Vanguard зменшив нашу площу і збільшив бар’єр для входу, шахраї завжди шукають нові способи отримати несправедливу перевагу. Ось кілька речей, які ми готуємо для того, щоб вони залишалися голодними.

Увімкнення живлення

Хоча багато розробників читів вже здалися, ми раді повідомити, що деякі з них не отримали повідомлення, і ми з нетерпінням чекаємо, щоб увімкнути їм ще більше Vanguard, щоб вони могли пограти з ним. Досі заборони були лише першим кроком, і ми надзвичайно впевнені в готовності нашої кухні до цієї послуги. Багато шахраїв часто застрягають на стадії «заперечення» циклу горя, тому ми думаємо про кожну заборону як про гасіння полум’я на канделябрі надії. Поступово дозволяючи кожному обманщику бути поглинутим повною темрявою, вони можуть нарешті досягти справжнього просвітлення.

Vanguard «На замовлення» 

Як і передбачалося, врешті-решт настане майбутнє, коли ми зможемо покладатися на функції безпеки Windows для захисту власного ядра, замість того, щоб захищати його від завантаження за допомогою драйверів. Це дасть нам можливість запускати наші анти-чит сервіси під час запуску ігрового клієнта, за умови, що кінцевий користувач ввімкнув усі ці функції. Ми будемо більше спілкуватися на цю тему на початку наступного року, але якщо ви користуєтеся Windows 11 і маєте відносно нове обладнання, ми хотіли б повідомити вам, що вам не доведеться вічно терпіти значок на панелі завдань (навіть незважаючи на те, що ми дуже багато працювали над логотипом Vanguard).

Виявлення бустерів

Накрутка – це навмисна гра з акаунтами з низьким рангом з метою його підвищення. Виявлення накрутки – це те, чого команда по боротьбі з шахрайством не торкалася з 2018 року, і ми надзвичайно раді, що тепер у нас є технологія відбитків пальців, достатня для того, щоб знову взятися за цю проблему. Ми плануємо зосередити більшість наших зусиль на виявленні нечесних гравців, які стоять у черзі на щойно понижених у ранзі акаунтах, і будемо накладати бани до кінця сезону (рівень 1). Гравці, які неодноразово стоятимуть у черзі з бустерами, що постраждали від цих покарань, також отримають подібні канікули (рівень 2). Якщо хтось наважиться повністю поділитися своїм акаунтом з бустером, його також буде визначено як смурфа (на рівні 1), що фактично замкне цикл.

Над цим проектом ще багато роботи, але ми плануємо, що наступного літа він запрацює на 8 з 8 циліндрів.

Mac x Vanguard (він же Vanguard 2)

Як ми вже розповідали в розділі «ігри ботів», деякі шахраї почали переходити на віртуальні машини macOS, намагаючись звільнитися від вимог Vanguard. Цей крок був настільки ж несподіваним, як сироп на млинцях, тому ми раді повідомити, що супутній продукт Vanguard, Embedded Vanguard (mVG), незабаром з’явиться у вашій збірці Mac. Унікальна безпека середовища macOS дозволяє нам бути трохи менш суворими до захисту її ядра, тому, як випливає з назви, це не потребуватиме жодних додаткових інсталяцій – безпека «вбудована» прямо в ігровий клієнт. Більше того, ми вже використовуємо mVG з великим ефектом на консолі VALORANT та у Wild Rift.

Ми сподіваємось, що коли він вийде наприкінці цього року, це стане остаточним ударом по ботах і по двох розробниках публічних скриптових наборів, які зараз борються з усвідомленням того, що вони змарнували три місяці на портування читів на OSX. Але не хвилюйтеся, Swift чудово виглядає в вашому резюме.

Вихід

А тепер, друзі, ми повинні повернутися до темної анти-шахрайської кухні, щоб приготувати наступну страву. Але не хвилюйтеся, ми завжди будемо боротися за ваше право на змагання, вільні від шахраїв, які відмовляються ставати кращими. Не кожне десятиліття ви отримуєте можливість працювати над грою через чотири різні ітерації анти-читерських систем, але я безмежно радий, що Ліга тепер входить до числа найкращих. Було дуже приємно грати з тобою, писати для тебе та банити разом з тобою. До наступної зустрічі.

P.S. Я перечитав цю статтю, і мені здається, що, можливо, я був голодний, коли писав її?